3 de abril de 2008

La Júlia se'n va de convivències... - Júlia se va de convivencias

Doncs sí, la Júlia va marxar ahir de convivències amb els seus companys de curs. S'estaran fins divendres a Calafell. En preparar les coses que s'havia d'endur, em vaig adonar que el necesser que teníem per aquestes ocasions estava una mica vellet. Després de pensar-hi una mica vaig decidir que calia fer-ne un de nou. Vaig obrir la capsa de les robes i amb quatre trocets va sortir això. Al devant hi he posat una fotografia dels protagonistes d'una pel·lícula que li agrada molt "High School Music". Quan vaig encarregar el transfer per a fer-li una funda de llibreta per Nadal me'n van fer dos en lloc d'una i així l'he aprofitat. El devant és un log-cabin i el darrera, com podeu veure en aquesta foto, és diferent, són tot tires en diagonal

Pues sí, Júlia se fue ayer de convivencias con sus compañeros de curso. Se estarán hasta el viernes en Calafell . Cuando me puse a preparar lo que tenía que llevarse me di cuenta que el neceser que tenemos para estas ocasiones estaba una poco viejo. Después de pensarmelo, decidí que hacía falta hacer uno nuevo. Abrí la caja de las telas y con cuatro trocitos salió esto. En el delante le he puesto una foto de los protagonistas de una película que le gusta mucho "High School Music". Cuando encargué el transfer de la foto para hacerle una funda de libreta para Navidad, me hicieron dos, así que ahora lo he aprovechado. La parte de delante es un log-cabin y la de atrás, como podeis ver en esta foto, són tiras de tela en diagonal.

Li he posat una nansa i un trocet de roba al límit de la cremallera per tal que la pugui obrir bé. Sóc un desastre cosint cremalleres, però en aquest cas em semblava el més apropiat. A ella li ha agradat molt i amb això ja n'hi ha prou

Le he puesto un asa y un trocito de tela en el límite de la cremallera para que la pueda abrir bien. Soy un desastre cosiendo cremalleras, pero en este caso me parecía lo más apropiado. A ella le ha gustado mucho y eso ya es suficiente.




Per evitar "reaccions", li he fet un altre a l'Aina, la meva filla gran, el proper dia us l'ensenyo i us explico com l'he fet.

Para evitar "reacciones", le he hecho otro a Aina, mi hija mayor, aquí va una foto, el próximo día os lo enseño y os explico cómo lo he hecho.

14 comentarios:

Auxi dijo...

Me lo apunto, que Marta se va próximamente, me ha encantado

Amalia dijo...

¡Muy bonito!....tus hijas estaran encantadas. Tambien me apunto la idea...cambiando lo de "high scool"...que ya no me pega nada....
Besitos,
Amalia

Estrella dijo...

Pues estan muy lindos vamos todo un lujo.

Carmen dijo...

Es muy coqueto, te ha quedado genial, felicidades...

Carol dijo...

Això és el que m'agrada!Poder aprofitar quatre retallets i cosir-los! T'ha quedat moníssim!

laurapatch dijo...

Mira que costa poc fer-les felices... amb quatre retalls quina cucada de necesser has fet :)

Anna S. dijo...

T'ha quedat molt xulu Blanca. Com tens la mà??? Per cert, a Terrassa ón portes a fer els transfer??? Perqué com que jo hi acabo d'arribar, no ho sé, i estic planificant fer un tapís de fotos per l'aniversari de la meva mare que és el mes vinent.

Georgina dijo...

Blanca, pero que mama tan buena eres! Me imagino lo contenta que estara ella con su modelo exclusivo "Made by mami". Esta precioso, bss.

Noelia dijo...

Hola Blanca,
que buena idea. Seguro que causa sensación en sus compañeras de clase. Ya te veo haciendo neceseres para todas ji,ji.
Espero que ya estés mejor.
Un saludo y que pases buen fin de semana.

Anónimo dijo...

Que hermoso que te quedo!!!
Me encanto tu blog y cada uno de tus trabajitos!!


Aldi

Sara dijo...

M'encanta la part de darrera, la trobo molt original

Carmiña dijo...

Hola Blanca,
Muy bonito el neceser, vala la pena el esfuerzo de haber cosido la cremallera, y me gusta el colorido.
saludos

Knit Family dijo...

Segur que li ha fent més gracia la foto de la Grabiela i el Troy que no tota la feina de patch que has fet, però t'ha quedat fantàstic!!!

Unknown dijo...

Quins bolsetas mes macas que fas! m´agradan molt!
Rakel.