30 de marzo de 2007

El SAL de Rakel

Què us sembla? aquest és l'esquema o fitxa que m'ha fet la meva filla per aclarir-me una mica amb el SAL de Rakel. Ha utilitzat paper mil·limetrat i a més m'ha enganxat una mostra de cada roba que utilitzarem. A més, s'ha atrevit a fer-me el patró del triangle i el quadrat i ha començat a tallar. Només em falta posar-la a cosir ... tot arribarà

En realitat, ha estat ella qui ha combinat les robes o sigui que l'èxit, que segur que serà un èxit, li haurem d'agraïr a ella, jo només hauré posat la feina. Què hi farem...

Qué os parece? este es el esquema o ficha que me ha hecho mi hija para aclararme un poco con el SAL de
Rakel. Ha utilizado papel milimetrado y además ha enganchado una muestra de cada ropa que utilizaremos. Se ha atrevido a hacer el patrón del triángulo y del cuadrado y ha empezado a hacer las piezas y cortarlas. Sólo me falta ponerla a coser... todo llegará.

En realidad, ha sido ella quien ha combinado las ropas o sea que el éxito, que seguro que será un éxito, se lo tendremos que agraceder a ella, yo sólo habré puesto el trabajo. Qué le vamos a hacer...


Aquí la teniu en plena feina. M'agrada molt treballar amb ella, és molt cretiva i sempre té idees sorprenents, llàstima que aquests moments duren poc...

Aquí la tenéis en pleno trabajo. Me gusta mucho trabajar con ella, es muy creativa y siempre tiene ideas sorprendentes, lástima que estos momentos duran poco ...