4 de junio de 2009

I ara què estic fent? - ¿Ahora qué estoy haciendo?

Dies enrere vaig passar-me per All you knit is love , la veritat és que és un perill, ho tinc a 10 minuts caminant de la feina i he de fer esforços per no sucumbir a la temptació de passar-me més sovint. Bé, doncs com era d'esperar, vaig comprar. Anava buscant una llana primeta per fer-me un ............. per l'estiu. Si, ja ho se que sol ser d'hivern, però és que jo a la feina m'hi pelo de fred a l'estiu. L'aire condicionat va a tota pastilla i no puc anar mai amb tirants, sempre porto una jaqueta. Vaig pensar que un ............ em seria molt útil. Un cop a la botiga, com sol passar, em vaig enamorar d'aquesta llana, jo crec que és de les més cares, Malabrigo, amb una gama de colors que m'encanta. Vaig comprar les agulles. I direu, que no en tenies d'agulles? Oh i tant! i és clar que en tinc, però no tan xules com aquestes. Bé, al que ens interessa de debò, algú s'atreveix a dir què estic fent?


Hace unos días me pasé por All you knit is love, la verdad es que es un peligro, la tengo a sólo 10 minutos andando desde el trabajo. He de hacer verdaderos esfuerzos para no sucumbir a la tentación y pasarme más a menudo. Bien, pues como era de esperar, compré. Iba buscando una lana finita para hacerme un ...... para el verano. Si ya lo se que se suele hacer en invierno, pero es que yo en el trabajo me pelo de frío en verano. El aire acondicionado va a toda pastilla y no puedo ir nunca con tirantes, siempre he de llevar una chaqueta. Pensé que un ........ me sería muy útil. Una vez en la tienda me enamoré de esta lana, yo creo que es de las más caras, la Malabrigo, con una gama de colores que me encanta. También compré las agujas. I vosotras direis, qué no tenías agujas? Pues claro que tengo agujas! pero no tan chulas como estas. Bueno, a lo que vamos, alguien se atreve a decir ¿qué estoy haciendo?


Oi que és maca la llana? Quines ganes tinc d'acabar-ho!
¿Verdad que es bonita la lana? ¡Qué ganas tengo de acabarlo!


5 comentarios:

Fils i robes dijo...

Caray Blanca!! Jo també vaig anar a akesta botiga per comprar la llana dels mitjons!!I també vaig al-lucinar de les llanes tan i tan maques k tenen. La que tu t´has quedat es maquíssima però segur que et vas enamorar de les mes cares , jo me les quedaria totes, i quant hi vaig anar em va costar molt triar. Suposo que et fas un xal oi? Però que són akestes anelletes? No ho he fet servir mai. Com es el punt que fas ...es canalé? Fins i tot en una foto es veu la qualitat de la llana, sembla tenyida a mà...ho dic per les tonalitats que té. Total ....tu tens un gran problema ....ho tens massa aprop!!! Tot un perill

laurapatch dijo...

Jo no m'hauria pogut resistir ni a la llana ni a les agulles....
Vaig a tafanejar la botiga aquesta, jejejejeje

carretesdehilo@gmail.com dijo...

Pues es preciosa esa lana, que haces una toquilla? o un ponchito?. Sea lo que sea, tiene una pinta estupenda.

RID dijo...

És maquíssima...potser un xal, ehhh.
Petons

Carmiña dijo...

Hola Blanca,
Me atrevo a decir que un chaleco,
sea lo que sea, no pasarás frío en el trabajo.
Pero tantas argollitas para qué son? parece una cortina.
Este fin de semana fui a La Guardia, para llevar las cenizas. Ida el viernes y vuelta el sábado.
Ya tengo ganas de coser algo.
Saludos