15 de mayo de 2008

La meva bossa de cosir - Mi bolsa de costura

Feia molt de temps que volia fer-me una bossa per portar les meves coses de cosir. Havia comprat unes robes a Ikea (si, ja ho se no és gens glamorós comprar les robes a Ikea, però a mi m'agraden, què hi vols fer...) que pel gruix m'anirien bé, el que passa és que no m'acabava de decidir. Una d'aquestes tardes de pluja m'hi vaig posar i va sortir això. A mi m'agrada i és molt útil.
El motiu que hi ha brodat és d'un BOM (ara no tinc a mà l'enllaç, però segur que us heu fet un tip de veure'l en altres blogs). No sóc una bona brodadora, però el motiu em va sembla que s'hi adeia amb la bossa.

Hacía tiempo que quería hacerme una bolsa para llevar mis cosas de coser. Había comprado unas cosas en Ikea (sí, ya lo se, no queda nada glamuroso comprar las telas en Ikea, pero a mi me gustan, qué le vamos a hacer...) que, por el grosor me irían la mar de bien. El problema era que no me acababa de decidir. Una de estas tardes de lluvia me puse y salió esto. A mi me gusta y es muy útil.

El motivo que he bordado es de un BOM (ahora no tengo a mano el enlace, pero seguro que estais cansadas de verlo en otros blogs) No soy una buena bordadora, pero el motivo me gustó y pensé que le pegaba...

17 comentarios:

Georgina dijo...

Y se puede saber que tienen de feas las telas de Ikea? A mi me parece que tu bolso esta genial. El bordadito no lo concia, me gusto.Bss.

agus dijo...

T'ha quedat xulisisma, i estar�s molt glamurosa amb aquesta bossa, ja que no te res que vorer d'on siguin les robes, jo les de Ikea les trobo molt boniques i en tinc unes quantes al rebost....

B7S, Agus

Anna S. dijo...

M'agrada molt la teva bossa Blanca, a veure si un día me l'enssenyes en "directe". L'altre día vaig anar a fer un taller a ca la Su, i pensava que potser t'hi trobaría. Per cert, passa pel meu blog, tinc una coseta per a tú.

Anónimo dijo...

QUE HERMOSO QUE TE QUEDO!!! Y LAS TELAS ME FASCINARON!!!!



TE RE FELICITO!!!

Noelia dijo...

Hola Blanca,
te ha quedado super bien, y las telas me gustan muchísimo, no tiene nada que ver que sean de Ikea, además mejor, porque son resistentes y para un bolso eso va muy bien.

Un saludo y buen fin de semana :)

RID dijo...

Doncs a mi, Ikea em sembla glamurosa, sexy i barata...És una preciositat!!! I per no saber massa brodar...molt bé,ehhh!
Les floretes de la vora també són brodades? Quina paciència!
I quin patró fas servir??? L'has fet tu?
Petons

laurapatch dijo...

A mí també m'agraden les teles d'Ikea i per fer bosses són perfectes, tenen més cos que les de patchwork i els estampats són xulíssims.

Unknown dijo...

Cada vegada hem sorprens més! no sabia que hi han telas al IKEA!
molt maca, me agran molt totes dues! Mira que no tenir bossa de labors! per cert ja he posat al meu blog el intercanvi, aviam que et sembla!
Rakel.

beatriz dijo...

Te ha quedado preciosa, a mi me gustan las telas de Ikea y por otra parte " da igual de donde sean los materiales lo importante es la mano del artista"

besos

Maria dijo...

M'encanta! m'agrada molt aquest aire francés que donen les teles i el brodat. T'ha quedat moníssima.

Sara dijo...

T'ha quedat super bé! A mi m'agraden molt les robes de Ikea, i particularment aquesta de rayes :-)
I els detalls brodats t'han quedat molt macos

Carmiña dijo...

Hola Blanca!!!
los colores de tu bolsa están muy bien, además te resulta muy práctica y como indica para qué es, seguro que tus hijas no te la cogen prestada.

Maite dijo...

M'agrada molt tot el que ens ensenyes! I m'han cridat l'atenció les teles que compres a IKEA. Les trobo alegres i semblen resistents. Quan hi torni a anar, me les miraré!

La marxa que li dono als treballs, doncs depén molt de la setmana, de si els deures dels meus fills em deixen temps, i de si són treballs petits, que sempre els acabes més ràpid. Les colxes i l'acolxat, doncs porten el seu ritme! Paciència!

Fins aviat!

Knit Family dijo...

A mi també m'agraden les robes d'Ikea, el brodat aquest també el tinc archivat en alguna banda del meu PC, ara no sé si arribaré a aconseguir juntar-ho amb tanta gràcia com tu.

Carol dijo...

és un superbossa! I el brodat que has fet li dóna un toc de cosidora total!

Anónimo dijo...

Hola, Blanca !
Je suis très contente d'aévoir retrouvé ton blog :>)
I'l y a un an, j'avais eu des problèmes d'ordinateur et j'avais perdu toutes mes adresses de blogs. :>(

Aujourd'hui je te retrouve en cherchant des recettes de cuisine! HeeHee.....

Je vois que tu fais de plus en plus de pachwork, c'est magnifique.

A bientôt,

Bun dia !
NADINE

Ana dijo...

Hola Blanca, llevaba dias sin venir a verte y esta bolsa me encanta!!! y las telas tienen el glamour de quien las cose y de quien las lleva, osea en este caso es super-divina-de la muerte, me parece que la voy a copiar!!!con tu permiso un beso Ana