25 de noviembre de 2007

Regals de Nadal III - Regalos de Navidad III


Seguim amb els regals de Nadal. Em va sobrar roba de l'estrella que vaig fer per la meva mare i vaig pensar que podria aprofitar-la per fer una altre cosa, algun experiment... no se, quelcom fàcil i ràpid, i... va sortir això. És un camí de taula, una mica curt, però és per una taula de 70 x 120, és a dir, que no és molt llarga ni massa ampla. Ho vaig fer a màquina i va estar fet en un moment. Un cop muntat, vaig pensar que podria posar algunes formes aplicades aprofitant uns trossos de les robes que havia cosit per fer l'estrella de la meva mare. M'agrada el resultat. És senzill, però diferent.

Seguimos con los regalos de Navidad. Me sobró ropa de la estrella que le hice a mi madre y pensé que podría aprovecharla para hacer otra cosa, no se, algún experimento... algo fácil y rápido, y... salió esto. Es un camino de mesa, un poco más corto de lo normal, pero es que és para una mesa de 70x120 cm, és decir, que no és muy larga ni muy ancha. Lo hice a máquina y estuvo en un momento. Una vez montado, pensé que podría poner algunas formas aplicadas aprovechando unos trozos de las ropas que había cosido para la estrella de mi madre. Me gusta el resultado. Sencillo pero diferente.

Ara l'estic encoixinant, quan el tingui acabat us l'ensenyaré.
Ahora lo estoy acolchando, cuando lo tenga acabado os lo enseñaré.

Nota especial per a Carmiña: els quadrats fan 12x9 cm i el total fa uns 70x50 cm (et pico l'ull)
Nota especial para Carmiña: los cuadrados hacen 12x9 cm y el total hace unos 70x50 cm (esto es un guiño)

8 comentarios:

orange/chocolate dijo...

El resultat és molt bonic. Qui diria que són robes aprofitades!

Estrella dijo...

Pues a veces cuanto más sencilla es una cosa más bonita es. Así que tu tranquila que esta de rechupete

beatriz dijo...

te ha quedado muy bonito el mantel.
Ya he recibido tu paquete con la tela del delantal MUCHIIIIIIIISIMAS GRACIAS!!!!
No tengo tu correo electr�nico y no lo encuentro por tu blog por eso te escribo aqu�
�Muchos besos!!

la tieta Rosa dijo...

segur que la a teva mare li encantará doncs és maquísim!!!!

Lupita dijo...

Que bonito te quedo y aprovechaste los retalitos que te habían quedado y las aplicaciones que le pusiste le quedaron genial.....

Besos desde México.

Georgina dijo...

Pero Blanca, qué idea tan buena, nunca se me hubiera ocurrido. Yo siempre guardo esos trozos que te sobran después de coser y volver a cortar tiras y la verdad no sabía muy bien para qué, pero ahora nos has dado una idea maravillosa.
Te ha quedado genial!
Besitos.

Fils i robes dijo...

Bonna idea les aplicacions de les flors, a més queda elegant , malgrat tot elque hi ha no es veu recarregat. Emsemble que tindràs èxit en els teus regals!!

Maite dijo...

M'agraden molt els colors, i trobo molt originals les aplicacions ....

Espero seguir veient les teves obres!

Per cert, he visitat també el teu altre blog. No sóc una "fan" de la cuina, però m'ha semblat molt interessant el que expliques. Probaré alguna recepta, com la de la tarta de Santa Clara.....