12 de noviembre de 2007

Regals de Nadal II - Regalos de Navidad II

Dies enrere vàrem estar a Montpellier, una escapadeta el meu marit i jo sols. Com suposo que feu moltes de vosaltres, vaig aprofitar per tafanejar a llibreries i quioscs i comprar algunes revistes. Fa una mica de ràbia que a pocs quilòmetres puguis trobar tantes coses i a casa nostra hagis d'anar a petar sempre a botigues especialitzades que, tot sovint, no tens prop de casa. Bé, en un dels "assalts", vaig trobar la revista "Sabrina Patchwork", el número dedicat al Nadal. I això que us ensenyo és una de les labors que proposa. En realitat proposa la versió peu d'arbre de Nadal (amb el foradet pel tronc), i una altra versió per posar damunt la taula. Em va semblar una idea vistosa, senzilla i divertida de fer. I m'hi vaig posar.

Hace unos días estuvimos en Montpellier, una escapada mi marido y yo solos. Como supongo que hacéis muchas de vosotras, aproveché para chafardear en librerías y quioscos y comprar algunas revistas. Da una poco de rabia que a pocos quilómetros puedas encontrar tantas cosas y en nuestra zona tengas que recurrir a tiendas especializadas que, amenudo, no tienes cerca de casa. Bien, en uno de los "asaltos" encontré la revista "Sabrina Patchwork", el número dedicado a Navidad. Esto que os enseño es una de las labores que propone. En realidad propone la versión pie de árbol de Navidad (con el agujero para el tronco) y otra versión para poner encima de la mesa. Me pareció una idea vistosa, senzilla y diverdida de hacer. Me puse manos a la obra.



La confecció és fàcil, es tracta de tallar tires de roba i cosir-les una amb l'altre. Després, amb un patró que reprodueix un rombe amb tots els costats iguals i angles de 60º, es tallen les peces. Es van ajuntant...

La confección es fácil, se trata de cortar tiras de ropa y coserlas una con otra. Después, con un patrón en forma de rombo, con todos los lados iguales y ángulos de 60º, se cortan las piezas. Se van juntando...



I al cap d'una estona, aquest és el resultat...
Y al cabo de un rato, este és el resultado...




Aquest serà el regalet per la meva mare el dia de Nadal. A la revista proposar acabar-lo "cosit i girat", però no se si m'agrada més amb una vora, què en penseu?
Este será el regalito para mi madre el día de Navidad. En la revista propone acabarlo "cosido y vuelto", pero no se si me gusta más con un bies, qué os parece?

14 comentarios:

laurapatch dijo...

Ja tens ra� amb aix� de Fran�a. Aquest estiu vaig entrar a un Leclerc a comprar aigua i vaig sortir amb 6 revistes, i �s un super!!!!! aqu� nom�s les trobem a les botigues de patchwork. Un desastre.
M'agrada aquest peu d'arbre que est�s fent.
A la foto de la revista porta una vora i queda molt b� si no et d�na molta feina l'hi pots posar.

Maria dijo...

Hola, jo també el faria amb una vora, potser queda més ben acabat.

Maria dijo...

Te está quedando genial me encantan los colores, un bonito regalo.

Unknown dijo...

bueno primer de tot, si no et fa res, me´l copiare! o trovo molt macu i fácil de fer, i penso que amb un bora viu et quedara mes acabadet que no pas cosit i girat!
Rakel.

Ana Salom dijo...

Que si, que li posis una vora.
Ara potser no et caldrá anar tan lluny, he obert una botiga online amb dissenys propis...

Maite dijo...

Jo també sóc partidària de la vora. Queda més acabat i li dona vida. T'ha quedat molt xulo!

Roseta dijo...

Hola Blanca:
Aquest peu d'arbre que estas fent es molt bonic.
El cucurucho que preguntaves, pertany a un sal que en principi som més de 100 les apuntades sobre la marxa ja verem...el cucurucho radera el ll´ç te una anella per penxar ara per nadal.Adintra posses dulçes.
Felicitats per la millora de la ma.
Una abraçada.

Estrella dijo...

Blanca te ha quedado fenomenal, además de poco visto, felicitaciones.

Rose Marie dijo...

Your tree skirt turned out great! Lovely colours and applique.

la tieta Rosa dijo...

Blanca veig que li estas donant fort al patch!!!
t'està quedant preciòs el regalet per la teva mare!!
i jo també l'acabaría amb una vora ;-)

Unknown dijo...

Está muy lindo tu trabajo , la elección de los colores es muy buena y el tapete que hiciste , también me gustó . Es un poco como los diseños de Annaka que me gustan muchísimo . Te felicito . Saludos , Vero

angela dijo...

Es muy bonito y los colores ideales... te ha quedado muy bien...Un saludo

Noel dijo...

El resultado final es muy bonito y los colores muy bien combinados. Saludos desde Málaga.

Encarni dijo...

Hola me ha encantado tu estrella.
besos.