13 de junio de 2007

El carter sempre truca dues vegades - El cartero siempre llama dos veces

La veritat és que sí, que ha hagut de venir dos cops. Aquest matí he trobat un paperet a la bústia que feia entendre que havíen vingut a entregar-me un paquet, però que jo no hi era i... han hagut de tornar a la tarda...

La verdad es que sí, que ha tenido que venir dos veces. Esta mañana he encontrado un papelito en el buzón que daba a entender que habían venido a entregarme un paquete, pero yo no estaba... han tenido que volver a la tarde.

Ha arribat la meva bosseta, ha vingut de Madrid, me l'envia Beatriz i és una xulada. És una bosseta que combina dues aficions que m'agraden molt, el punt de creu i el log-cabin. En el brodat hi ha les meves inicials i el 07 en relació a l'any. No us sembla que és una passada?

Ha llegado mi bolsita, ha venido desde Madrid, me la envía Beatriz y es un chulada. Es una bolsita que combina dos de mis aficiones, el punto de cruz y el log-cabin. En el bordado se ven mis iniciales y el 07 en relación al año. No os parece una pasada?

A més de la bossa, Beatriz m'ha fet un munt de regals, uns botons molt macos que la meva filla petita intenta apropiar-se, una roba per practicar punt de creu, un kit de Debbie Mum, una bosseta blanca feta amb brodats i vainica, unes tijes d'incens amb fragància a lavanda i un llibre sobre la cata dels vins, què m'en dieu? Per comptes d'un intercanvi sembla que hagi vingut Santa Claus...

Además de la bolsita, Beatriz me ha hecho un montón de regalos, unos botones muy bonitos que mi hija pequeña intenta apropiarse, una tela para practicar punto de cruz, un kit de Debbie Mum, una bolsita hecha con bordados y vainica, incienso con fragancia de lavanda y un libro sobre la cata de vinos, qué me decis? En lugar de un intercambio parece que haya venido Santa Claus...



Els de casa no s'ho creien, bé, jo tampoc. Crec que he tingut molta sort que em toqués la Beatriz per a l'intercanvi.

Mi família no se lo creían, bueno, yo tampoco. Creo que he tenido mucha suerte que me tocase Beatriz en el intercambio.


En el post sobre la bosseta-saquet que jo vaig fer, crec que no vaig comentar que la lavanda és de la Provença francesa. La vàrem comprar en una botigueta de Carcassonne, durant una escapada que vàrem fer la tardor passada. Altres vegades la compro a l'herboristeria o en botigues especialitzades en sabons o perfums naturals.

En el post sobre la bolsita-saquito que yo hice, creo que no comenté que la lavanda era de la Provenza francesa. La compramos en una tiendecita de Carcassonne, durante una escapada que hicimos el otoño pasado. Otras veces la compro en las herboristerías o en las tiencas especializadas en jabones o perfumes naturales.

6 comentarios:

Maria-Eugenia dijo...

M'agrada molt com t'ha quedat la bosseta.
Acabo de llegir el teu comentari n'el meu blog i et volia donar les gracies. Efectivament el temps de les manualitats l'agafo de dormir. Pero ja veus que es molt dificil amb ratolines repetides i l'altre.
Petons.

Sara dijo...

Si que has tingut sort si!
Molt maco tot!

Rosa dijo...

Hola Blanca:
Veritaplement la bosseta es una preciossitat y no en parlem de la bosseta blanca tan fina y bonica, sincerament no se quina m´agrada mes.
Una abrassada.

Country Soft dijo...

Me encanta la bolsita, realmente bonita. Los botones los encuentro super divertidos.

Para navidad son ideales !

Carmen dijo...

Hola Blanca, la bolsita me encanta, pero la blanca bordada esa sí que me fascina!!!
Saludos

Carmiña dijo...

¡Hola Blanca!
Ante todo ¿ya etá bien tu brazo?
Santa Claus en junio, no está nada mal, y generoso como debe ser, están muy bonitas tus bolsitas.
sobre tu comentario "sin comentarios", o mejor te digo que sí tienes razón, gracias por pararte a ver, hace tiempo que no avanzo en el quilting, ni en las fotos.
Chao