6 de abril de 2008

Aquest és el de l'Aina... - Éste es el de Aina...

Ara sí! l'altre dia vaig tenir problemes per pujar la foto i al final va sortir l'article sense foto. Aquest és el que li vaig fer a l'Aina. Li falta el botó que el tanca, l'hem d'anar a comprar.
Les robes, tret de la de floretes petitones groges, les vàrem comprar a Berlín aquest estiu i estaven al calaix de cosir esperant que m'arribés la inspiració (per dir-ho d'alguna manera...)


Ahora sí! el otro día tuve problemas para subir la foto y al final salió el artículo sin la foto. Éste si es el que le hice a Aina. Le falta el botón que lo cierra, todavía no lo hemos comprado.
Las telas, salvo la de florecitas pequeñitas amarillas, las compramos en Berlín este verano y estaban en el cajón de coser esperando que me llegara la inspiración (por decirlo de alguna manera...)



Per dins està folrat amb cotó blanc, si més no, en aquest cas, m'he estalviat d'haver de cosir una cremallera!!!

Por dentro está forrado con algodón blanco, al menos, en este caso, me he ahorrado de tener que coser una cremallera!!!

Aquí us ensenyo com ho he fet. Faig una plantilla amb fliselina primeta i després hi vaig cosint les robes seguint el dibuix, és fàcil i relaxant.

Aquí os enseño cómo lo he ido haciendo. Hago una plantilla con fliselina finita y después voy cosiendo las telas siguiendo el dibujo, es fácil y relajante.


Tinc en ment fer un camí de taula, bé, dos, amb aquesta tècnica, li estic donant voltes als colors, ja us ho ensenyaré.

Tengo en mente hacer un camino de mesa, bien, dos, con esta técnica, le estoy dando vueltas a los colores, ya os lo enseñaré.

3 de abril de 2008

La Júlia se'n va de convivències... - Júlia se va de convivencias

Doncs sí, la Júlia va marxar ahir de convivències amb els seus companys de curs. S'estaran fins divendres a Calafell. En preparar les coses que s'havia d'endur, em vaig adonar que el necesser que teníem per aquestes ocasions estava una mica vellet. Després de pensar-hi una mica vaig decidir que calia fer-ne un de nou. Vaig obrir la capsa de les robes i amb quatre trocets va sortir això. Al devant hi he posat una fotografia dels protagonistes d'una pel·lícula que li agrada molt "High School Music". Quan vaig encarregar el transfer per a fer-li una funda de llibreta per Nadal me'n van fer dos en lloc d'una i així l'he aprofitat. El devant és un log-cabin i el darrera, com podeu veure en aquesta foto, és diferent, són tot tires en diagonal

Pues sí, Júlia se fue ayer de convivencias con sus compañeros de curso. Se estarán hasta el viernes en Calafell . Cuando me puse a preparar lo que tenía que llevarse me di cuenta que el neceser que tenemos para estas ocasiones estaba una poco viejo. Después de pensarmelo, decidí que hacía falta hacer uno nuevo. Abrí la caja de las telas y con cuatro trocitos salió esto. En el delante le he puesto una foto de los protagonistas de una película que le gusta mucho "High School Music". Cuando encargué el transfer de la foto para hacerle una funda de libreta para Navidad, me hicieron dos, así que ahora lo he aprovechado. La parte de delante es un log-cabin y la de atrás, como podeis ver en esta foto, són tiras de tela en diagonal.

Li he posat una nansa i un trocet de roba al límit de la cremallera per tal que la pugui obrir bé. Sóc un desastre cosint cremalleres, però en aquest cas em semblava el més apropiat. A ella li ha agradat molt i amb això ja n'hi ha prou

Le he puesto un asa y un trocito de tela en el límite de la cremallera para que la pueda abrir bien. Soy un desastre cosiendo cremalleras, pero en este caso me parecía lo más apropiado. A ella le ha gustado mucho y eso ya es suficiente.




Per evitar "reaccions", li he fet un altre a l'Aina, la meva filla gran, el proper dia us l'ensenyo i us explico com l'he fet.

Para evitar "reacciones", le he hecho otro a Aina, mi hija mayor, aquí va una foto, el próximo día os lo enseño y os explico cómo lo he hecho.