14 de marzo de 2008

Un vestit per a la Júlia - Un vestido para Julia


Bé, no és ben bé un vestit, és el que diem un "pichi". La veritat és que la foto no fa justícia, vist al natural és molt més maco. Quan li vaig fer la foto encara no l'havia plantxat, només estava embastat. Un cop plantxat els plecs queden oberts i fa un efecte molt maco. Quan l'estreni ja li faré una foto per tal que pogueu veure l'efecte un cop posat. La llana és molt dolça i molt agradable de teixir.



Vull agrair a la Bienvi, una companya de feina del meu marit, que em passés el model. Ella els ha fet un a les seves filles, l'Aurora i la Irene, segur que estan molt guapes amb els seus vestits.



Aquest model és molt senzill de fer i el resultat és molt vistós, si us animeu ja m'ho direu.



M'acomiado per uns dies, marxem al Delta, no podré prendre el sol per què no m'han pogut treure els punts de la mà, però podrem pendre l'aire... Fins aviat.


Bueno, no es bien bien un vestido, es lo que llamamos un "pichi". La verdad es que la foto no le hace justicia, visto al natural es mucho más bonito. Cuando le hice la foto todavía no lo había planchado, sólo estaba hilvanado. Una vez planchado las tablas quedan abiertas y hace un efecto muy bonito. Cuando lo estrene le haré una foto para que podais ver el efecto que hace puesto. La lana es muy dulce y muy agradable de tejer.



Quiero agradecer a Bienvi, una compañera de trabajo de mi marido, que me pasara el modelo. Ella les ha hecho uno a sus hijas, Aurora e Irene, que seguro que están la mar de guapas con sus vestidos.



El modelo es muy sencillo de hacer y el resultado es muy vistoso, si os animáis a hacerlo ya me lo direis.



Me despido por unos días, nos vamos al Delta, no podré tomar el sol porque no me han podido quitar los puntos de la mano, pero podremos tomar el aire.... Hasta pronto.