13 de mayo de 2007

A punt per acoltxar! - A punto para acolchar!




Encara que sembli mentida, està a punt per acoltxar! De fet ja fa dies que està a punt, el que passa es que he fet algunes proves i no m'agrada com queda. La veritat és que acoltxar log-cabin no és gaire fàcil, hi ha massa capes de roba i a sobre, la part del darrera també té alguna peça de log-cabin. Paciència. La meva filla no fa més que dir-me que quan l'acabo... Aquesta és la primera cosa "grossa" que faig, la resta son les petites coses que us he penjat al blog.
Tinc començat el cobrellit de l'Aina, la meva filla gran, us ho posaré un altre dia.



Aunque parezca mentira, está a punto para acolchar! De hecho hace dias que está a punto, lo que pasa es que he hecho algunas pruebas y no me gusta como queda. La verdad és que acolchar log-cabin no es nada fácil, hay demasiadas capas de ropa y además, la trasera también tiene alguna pieza de log-cabin. Paciencia. Mi hija no hace más que preguntar-me que cuando lo voy a acabar... Esta es la primera cosa "grande" que hago, el resto son las pequeñas cosas que he colgado en el blog. Tengo empezada la colcha de Aina, mi hija mayor, os lo enseñaré otro día.

2 de mayo de 2007

Com se'n diu d'això? - ¿Cómo se llama esto?



La veritat és que no se com es diu això. És una mena de protector per aquest moble-sabater que tenim al rebedor de l'apartament del Delta de l'Ebre. És de fusta fosca i, tot i que és nou, ja té alguna petita ratllada. Com que està només entrar, hi deixem de tot i per evitar que es faci malbé, se'm va ocórrer de fer-li aquesta mena de protector.

Realmente no se cómo se le ha de llamar a esto. Es una especie de protector para este mueble-zapatero que tenemos en el recibidor del apartament del Delta del Ebro. Es de madera oscura y, aunque es nuevo, ya tiene una pequeña rallada. Como está al entrar, dejamos de todo y para evitar que se estropee todavía más se me ocurrió hacerle esta especie de protector.



Està fet amb uns trossos de roba de farcell que em van sobrar d'uns devantals que vaig fer per regalar per Nadal (li he de demanar a la meva mare que em deixi el seu i així us l'ensenyo)i unes robes que vaig comprar expressament i que després he utilitzat pel SAL de Rakel. Li he fet la vora amb un biaix negre i l'he acoltxat amb línies en diagonal. No se què us sembla, però a mi m'agrada el resultat.

Está hecho con trozos de ropa de "farcell" (típico pañuelo catalán para transportar pequeñas cantidades de "algo" en la cabeza o a la espalda), que me sobró de unos delantales que hice para regalar en Navidad (he de pedirle a mi madre que me deje el suyo y os lo enseño) además compré unas telas expresamente que después he aprovechado para el SAL de Rakel. Le he puesto un biaix (no se cómo se dice en castellano y no tengo diccionario a mano, un bies?) negro y lo he acolchado con linias en diagonal. No se qué os parece, pero a mi me gusta el resultado.

Medidas! 120 x 37 cm, los rectángulos son de 8,5 x 10 cm.


Per a què us alegreu la vista us deixo una panoràmica del Delta.

Para que os alegréis la vista, aquí teneis una panorámica del Delta.