2 de mayo de 2007

Com se'n diu d'això? - ¿Cómo se llama esto?



La veritat és que no se com es diu això. És una mena de protector per aquest moble-sabater que tenim al rebedor de l'apartament del Delta de l'Ebre. És de fusta fosca i, tot i que és nou, ja té alguna petita ratllada. Com que està només entrar, hi deixem de tot i per evitar que es faci malbé, se'm va ocórrer de fer-li aquesta mena de protector.

Realmente no se cómo se le ha de llamar a esto. Es una especie de protector para este mueble-zapatero que tenemos en el recibidor del apartament del Delta del Ebro. Es de madera oscura y, aunque es nuevo, ya tiene una pequeña rallada. Como está al entrar, dejamos de todo y para evitar que se estropee todavía más se me ocurrió hacerle esta especie de protector.



Està fet amb uns trossos de roba de farcell que em van sobrar d'uns devantals que vaig fer per regalar per Nadal (li he de demanar a la meva mare que em deixi el seu i així us l'ensenyo)i unes robes que vaig comprar expressament i que després he utilitzat pel SAL de Rakel. Li he fet la vora amb un biaix negre i l'he acoltxat amb línies en diagonal. No se què us sembla, però a mi m'agrada el resultat.

Está hecho con trozos de ropa de "farcell" (típico pañuelo catalán para transportar pequeñas cantidades de "algo" en la cabeza o a la espalda), que me sobró de unos delantales que hice para regalar en Navidad (he de pedirle a mi madre que me deje el suyo y os lo enseño) además compré unas telas expresamente que después he aprovechado para el SAL de Rakel. Le he puesto un biaix (no se cómo se dice en castellano y no tengo diccionario a mano, un bies?) negro y lo he acolchado con linias en diagonal. No se qué os parece, pero a mi me gusta el resultado.

Medidas! 120 x 37 cm, los rectángulos son de 8,5 x 10 cm.


Per a què us alegreu la vista us deixo una panoràmica del Delta.

Para que os alegréis la vista, aquí teneis una panorámica del Delta.


12 comentarios:

RID dijo...

Hola Blanca, gràcies per visitar el meu blog i per comentar-me. Tens uns blogs fantàstics..també he estat tafanejant el de cuina...jejejeje. M'encanta! que guai poder escriure en tres llengües. Felicitats. M'ha agradat tot el que fas, és molt "xulo". Les meves filles són petites (6 i 3)però també em donen algun cop de mà... Salut i fins aviat.

Carmen dijo...

Hola Blanca, suelo leer tu blog aunque no deje comentarios, creo que este trabajo se le llama camino de mesa ó algo parecido, y la foto del Delta alegra la vista, gracias.
Saludos
Carmen

la tieta Rosa dijo...

Que xulo!!!!!
si el veu la meva germana segur que en vol un!!!! ella li encanta aquest tipus de coses, tant el moble com el protector ;-)
i del Delta.... que t'en exlico... és el meu enamorat... des de que el meu fill petit Joan va nèixer, i té 18 anys passem els estius a la Ràpita!!!!!!

Anónimo dijo...

... ostres,és fantàstic això que has fet, m'agrada molt ;-D

Roseta dijo...

Hola Blanca:
El moble no se com es diu, pero t´ha quedat que ni fet a mida millor. Una abraçada.
hola Blanca:
El mueble no se como se llama, pero te ha quedado que ni hecho a medida hubiera sido mejor.
Un abrazo.

laurapatch dijo...

Doncs m'agrada molt, queda perfecte. Jo tampoc no tinc clar com es diu aixó...

Carmiña dijo...

¡Hola Blanca!
En la foto del Delta se ven arrozales ¿verdad?
Tu camino de mesa o tapete como le quieras llamar está sencillo, discreto y muy efectivo, pega bien con el estilo de mueble que hay debajo ¿un zapatero dices?.
Y el bies (sí, bies) combina perfectamente.
Y no puedo evitar una amplia sonrisa cuando veo las medidas.
Disfruta de este fin de semana con tu familia.

beatriz dijo...

Eso se llama ¡¡¡ preciosidad!!!!!!
que bonito te ha quedado!!

Estrella dijo...

La verdad que esta chulo, a veces las cosas más sencillas son las más bonitas y eso ha pasado con este

Fils i robes dijo...

Quina bonna idea !!M'agrada la combinació k has fet amb roba de fer farcells i altres!! Aquesta roba ara es veu en coses k no t'imagines mai.Avui en el program "El club" de tv3 de l'Om surtia no se si es diu Nuria Albó k potava una jaqueta tipus americana de mig temps, tota feta amb roba de fer farcells!!! i li quedava ...xulissima!!Les solapes eren fetes de la vora .Molt original!!

Xinapatch dijo...

Blanca, da igual como se llame te ha quedado precioso!

Por cierto, tengo el mismo mueble aunque yo le puse una colchoneta con una funda de toile a matalas o sea tela de colchón que compré en el mismo sitio que el mueble ;)

Maria dijo...

me encanta tu "protector de zapatero" yo tambien tengo un zapatero pero encima de el tengo telas y mas telas, tengo una casa tan pequeñita que en cualquier sitio las tengo que meter. me ha encantando la idea.